پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

قيمت پروژكتور عكاسي در چه بازه اي است و آيا مي توان آنرا با مناسب ترين قيمت تهيه كرد؟

۲۱ بازديد

قيمت پروژكتور عكاسي در چه بازه اي است و آيا مي توان آنرا با مناسب ترين قيمت تهيه كرد؟

 

در مقاله هاي گذشته به انواع و اقسام پروژكتورهاي عكاسي و فيلمبرداري و همچنين  كاربرد و كارايي آنها و قابليت هاي آنها اشاره كرديم و آنهارا تشريح نموديم.

حال در اين مقاله به تشريح قيمت اين پروژكتور ها خواهيم پرداخت و بازه ي حدودي قيمت آنهارا بررسي مي نماييم.

1-قيمت پروژكتور عكاسي تنگستن:

  

اگر به همراه پروژكتور تنگستن،ديمر و لامپ هم خريداري كنيم بازهم پروژكتور تنگستن يكي ار ارزان ترين پروژكتور هاي فيلمبرداري و عكاسي مي باشد.

علت ارزان بودن اين پروژكتور اين است كه اين پروژكتور در شرايط خاصي مورد استفاده قرار مي گيرد زيرا حرارت بسيار بالايي توليد مي نمايد و به همان ميزان مصرف برق بسيار بالايي دارد.

بازدهي نوري در اين پروژكتور كه با عنوان CRI نيز شناخته مي شود پايين است زيرا لامپ مدادي پروژكتور تنگستن نسبت به برقي كه مصرف مي كند نور كمتري تويد مي نمايد.

2-قيمت پروژكتور عكاسي LED و SMD:

قيمت پروژكتور عكاسي SMD و LED تقريبا دوبرابر پروژكتور تنگستن است اما بايد توجه داشت كه اين پروژكتور ديمر و لامپ را به همراه خود دارد بنابراين با احتساب قيمت لامپ و ديمر قيمت آنها تفاوت چنداني ندارد.

مناسب ترين پروژكتور عكاسي و فيلمبرداري پروژكتور SMD مي باشد زيرا قيمت آن مناسب است،حرارت بسيار كمي توليد مي نمايد و طلق ديفيوزر نور را به همراه دارد و نيازي به خريد سافت باكس ندارد.

3-قيمت پروژكتور عكاسي FRENSEL:

اين پروژكتور فيلمبرداري گران ترين پروژكتور موجود در بازار است و نور ان به قدري قدرتمند است كه مي توان از آن در مجالس مختلف استفاده كرد.

نور آن بسيار قدرتمند،يكدست و تك كلوين است و براي عكاسي و فيلمبرداري چندان مناسب نيست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.